Thursday 7 September 2017

Raghee Horner Forex Handlare


Raghee Horner. Raghee Horner började handla på 17 medan han fortfarande var gymnasium. Hon fortsatte sin strävan att handla genom college tills han gick på heltid efter examen sönderdelad mellan diagrammen och lagskolan, men marknaderna vann. Med en examen på engelska har Raghee en passion för att kommunicera marknadens budskap samt att lära självreglerade handlare hur man hittar val, frihet och en kant på valutamarknaden och futuresmarknaderna Horner har 3 böcker publicerade Trettio dagar av Forex Trading, Forex Trading för maximal vinst, och Forex på fem timmar i veckan, som du kan köpa på hennes webbplats. Horner har genomfört oräkneliga talande engagemang och seminarier, är Chief Currency Analyst för IBFX köpt av FXCM, har varit på mutliple resor runt om i världen och delar allt hon gör och Har lärt sig att Hennes populära 34EMA Wave och GRaB-ljusindikatorer har ett ständigt växande efterföljande. Raghee ger tillbaka visdom av tidtestad handelsanalys med kanten som tekniken ger det moderna tra Der. Specialties Forex, Valuta ETF s och Futures, Market Trend Analysis, prisrörelse, Volatilitetsanalys av intervall, Trend Following, Intermarket Analysis. Din rekord och erfarenhet på marknaden var något jag inte kunde ignorera. Jag hade varit av och på med handel under de senaste 7 åren som jag sällan skulle ha framgång men var fortfarande ivrig efter att handla. När jag skulle få förluster skulle jag sluta Handla alla tillsammans Då när jag skulle vinna, skulle jag vara så glad och rädd för att förlora det jag gjorde, jag slutar trading. Jag kan säga att jag lärde mig mycket om handel med en annan tjänst, men du lägger så mycket i perspektiv för Mig och tog det till en helt ny nivå Honestly Individual Currency Story var en ENORM Spelväxlare Directional Bias öppnade mina ögon Jag ville aldrig vara en daglig tidsgränshandlare eftersom jag tyckte att det skulle vara för mycket risk för mig och vinsten skulle bli långsamt. Att handla med dig de senaste 10 veckorna har verkligen blivit givande för mig och min mest framgångsrika någonsin I klassen nämnde du hur vi får veta att handlare ska gå för 1 3 eller 1 4 risker och det är det jag lärde mig, för jag var ganska nervös med 1 1 rr, men jag var villig att ge den Ett försök. Vad du sa i klassen gjorde så mycket mening, sa jag varför inte och gick för det. Din track record och erfarenhet på marknaden var något jag inte kunde ignorera. Väl, du kommer gärna veta att i det sista 10 veckor mitt konto är uppe 33 REALISERAD RESULTAT Jag m fortfarande giggling Och jag har inte massor av riskexponering för varje handel vi tar, så det här är ännu mer fantastiskt, upplysande och rättvist VÄLKOMMEN Jag vill inte fortsätta vinna seger Varv, men jag kan säga att det känns bra att äntligen se några framgångar i mitt konto. Du har hjälpt mig att se och nu tror att jag kan se framgång i handel Att vara ifrån varandra från ditt Trading Room har verkligen varit min bästa investering i mitt 7 år Handel karriär. My Sincere Thanks. The Bäst Forex - Futures Handledning Pengar kan köpa. och Raghee har ändrat mig som HANDELARE och visade mig att det finns HOPE i handel Efter många hustlers och mäklare som försökte bluffa mig, har jag upptäckt, tack vare SF-Raghee, att Trading kunde vara ett respektabelt yrke och även lönsamt men bara om du närmar dig det på lämpligt sätt. Tack, killar, älska ditt arbete, HÅLL UPP DEN GODA JOBEN. Alla de bästa från Bukarest - Romania. Marius - Sebastian S. Detta är den officiella webbplatsen för Raghee Horners mest aktuella produkter och Tjänster Tjänster och produkter som säljs av andra webbplatser stöds inte av SimplerForex eller Raghee Horner. US Regeringens obligatoriska ansvarsfriskrivning - Commodity Futures Trading Commission Framtids - och optionshandel har stora potentiella fördelar men också stor potentiell risk. Du måste vara medveten om riskerna och vara villiga Att acceptera dem för att investera i terminer och optionsmarknader Don t handla med pengar du inte har råd att förlora Denna webbplats är varken en uppmaning eller ett erbjudande att köpa Sälj terminer eller alternativ Inget rep resentation görs att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som diskuteras på den här webbplatsen. Det tidigare resultatet av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. CFTC REG 4 4 - HYPOTETISKA ELLER SIMULERADE RESULTATRESULTAT HAR HAVE SÄRSKILDA BEGRÄNSNINGAR SOM ETT AKTUELLT RESULTATRESULTAT, SIMULERADE RESULTAT FÖRSÄLJER INTE DIREKT HANDEL, SOM HANDLINGARNA INTE HAR UTFÖRS, KAN RESULTATEN UNDER ELLER ÖVERFÖRSÄTTAS FÖR IMPAKTEN, OM NÅGOT AV SÄRSKILDA MARKNADSFAKTORER, SOM SAKNAS AV LIKVIDITET, SIMULERADE HANDELSPROGRAM I ALLMÄNNA ÄR ÄVEN FAKTISKT ATT DE DESIGNERAS MED FÖRSÄLJNINGEN AV HINDSIGHT, INGEN REPRESENTATION SOM SKA GÖR AT NÅGOT KONTO VIL ELLER ÄR LIKTIGT ATT SKA LÖSA ELLER TABELL SOM LIKNAR TILL DESS VISA Copyright 2013 All Rights Reserved Reproduction utan tillåtelse förbjudet. Copyright Simpler Forex 2016.Raghee Horner. Raghee Horner började handla på 17 medan det fortfarande var högt Skolan Hon fortsatte sin strävan att handla genom college tills han gick heltid efter examen sönderdelad mellan diagrammen och lagskolan, marknaderna vann. Med en examen på engelska har Raghee en passion för att kommunicera marknadens budskap såväl som undervisning Självstyrda handlare hur man hittar val, frihet och en kant i valutamarknaden och futuresmarknaderna Horner har 3 böcker publicerade trettio dagar av Forex Trading, Forex Trading för maximal vinst och Forex på fem timmar i veckan, som du kan köpa på hennes hemsida. Horner har genomfört otaliga talande förlovningar och seminarier, är Chief Currency Analyst för IBFX köpt av FXCM, har varit på mutliple resor runt om i världen och delar allt hon gör och har lärt sig på hennes populära 34EMA Wave och GRaB ljusindikatorer har en stadig växande following. Raghee ger tillbaka visdom av tidtestad handelsanalys med kanten som tekniken ger den moderna näringsidkaren. Specialiteter Forex, Valuta ETF s och Futures, Market Trend Analyze sis, prisrörelse, volatilitetsanalys av intervallet, trendutveckling, intermarknadsanalys. INTERVIEW Hur fungerar Forex Market Work. by Jayanthi Gopalakrishnan Raghee Horner är en näringsidkare, lärare och författare med mer än 15 års erfarenhet på marknaderna. Hon är en stark Eftertraktade utbildare och har lärt sitt varumärke av teknisk analys och kartläggning strategier över hela världen, genomföra seminarier i hela USA, Kanada, Karibien och Asien Författaren till verk Forex Trading för maximal vinst och de kommande trettio dagarna av handel , hon har lärt utländsk valuta, terminer och aktiehandel för mer än ett decennium. Betonar kartläggning och prisåtgärder. Horner lär ut de verktyg och strategier som uppmuntrar självinriktade näringsidkare att bedriva studier av kartanalys och marknadspsykologi. Inte bara det, hon har erbjudit utbildning och analys på sitt eget radioprogram och producerar idag en daglig multimediakommentar för hon erbjuder också analys om valutamarknaden för eSignal och är en frekvent högtalare på Forex Trader Expo. STOCKFÖRSÄKRINGSREDOVISNINGAR Redaktör Jayanthi Gopalakrishnan intervjuade Horner via telefon den 7 februari 2006. Marknaden du handlar bör vara sekundär mot det faktum att du har en metodik. Åh, hur fick du In i forex trading. Like många handlare blev jag först intresserad av att jag redan handlade med andra marknader och - liksom många andra handlare - jag letade efter nya handelsmöjligheter jag bara tänker på mig själv som bara en valutahandlare Jag handlar i framtiden och ibland handlar jag aktier jag faktiskt fick mina handelsvaror i framtiden, så jag blev utsatt för valutahandling via valutaterminer Så det kände verkligen som ett naturligt drag att inkludera valutamarknaden till min Handelsstrategi och portfölj Fler näringsidkare bör tänka på sig själva som handlare Marknaden du handlar bör vara sekundär mot det faktum att du har en metod. Var du med ett företag? Nej, jag har aldrig arbetat med ett företag eller en manag Jag har alltid varit en privat näringsidkare. När började du? Det är en egen rolig historia. Egentligen När jag var barn var min mamma väldigt mycket en typisk indisk moderskola, skola, skola, läxa, läxor , läxor Men jag ville ha ett jobb efter skolan Hon sa, Tja, om du ska få jobb måste du ge mig 25 av vad du gör och jag ska investera det för dig Naturligtvis är du en typisk tonåring, Jag var upprörd över det, men jag fick reda på att min mamma lade mina pengar i aktier och fonder Så det trodde jag, om det var mina pengar, skulle jag se vad det här handlar om Så om 16 Eller 17, tog jag en del av min pappas gamla konstruktionspapper och började plotta stängningarna, inte riktigt förstå detta var min första fördjupning i kartläggning. Det var så jag började. Jag måste ge min mamma kredit, hon fick mig in i det huruvida jag gillade det eller inte och mitt intresse växte därifrån. Från din erfarenhet, vilka är några viktiga problem som alla som vill våga sig in i forex Bör överväga. Det är en bra fråga, eftersom för många människor tror att det finns något nytt sätt att de borde närma sig valutamarknaden. Det är min erfarenhet att allmänheten migrera över till forex redan haft exponering för aktiemarknaden och till och med i mindre utsträckning futures marknaden jag alltid berätta för dem att det liknar vad de redan gör De är redan vana vid nyheter händelser och rapporter, att diagram och pris action. I tror valutahandlare måste bli stor bild människor De rörelser på valutamarknaden påverkas av valutorna, de underliggande aktiemarknaderna, nyheterna och händelserna i det landet och igen, av samma faktorer för den andra hälften av paret. Till exempel, om du och jag handlade med euron USA-dollarparet , Jag berättar att du verkligen fokuserar på ordparet. Tänk på att du verkligen tänker på två valutor, två aktier, två aktiemarknader. Under de europeiska sessionerna handlar euron Usd i ungefär fem till sex timmar utan någon amerikansk marknadsdel icipation Det är en dynamisk där Och då klockan 7 eller 8 på östtid ser vi att de brittiska marknaderna börjar överlappa med de amerikanska marknaderna som bara öppnar. Det är en annan dynamik. Efter 8 är vi på en bra marknad överlapp. Vi har De amerikanska marknaderna öppnar och eftermiddagsessionen i Storbritannien, jag måste betona Londons marknad, för om New York är centrum för aktieuniverset, är London det mest aktiva handelscentret i Forex universum, följt av USA. Så Att svara på din fråga, om jag var tvungen att välja en stor aspekt för att specifikt överväga i forex, skulle det vara dags att vara uppmärksam på Sydney, Tokyo, Hongkong, London, Singapore och New York och alla deras handelstider är Den viktigaste komponenten till någon Forex trading approach Faktum är att jag ska berätta för mina studenter, Innan du kommer in i en handel, fråga dig själv, Vem är vaken innan du trycker på den köp eller sälja knappen Om ingen är vaken så är det ingen delaktighet Till mig, global tid är den aspekt som aktier och futures-handlare kanske inte kan göra bläck omkring. Fortsatt i april 2006-utgåvan av teknisk analys av STOCKS COMMODITIES. Excerpted från en artikel som ursprungligen publicerades i april 2006 utgåva av teknisk analys av STOCKS COMMODITIES magazine All rättigheter reserverade Copyright 2006, Technical Analysis, Inc. Raghee Horner The Confident Currency Trader. Product Description. Raghee Horner Den säkra valutan Traderprehensive 4 timmars klass och två interaktiva live-sessioner så att du kan upptäcka inställningar på någon marknad i realtid. Hur väljer du specifika affärer från någon marknad så att du alltid riktar höga sannolikhetsinställningar. regler för dagliga och veckovisa diagram så att du kan identifiera större trendmöjligheter i inte bara valutor men också terminer, alternativ och lager. Hur man följer pengarna och utnyttjar intradagrörelser i dollar, råolja, Dow, Nikkei och mer. Det exakta STEGET - BY-STEP receptet för mina testade inmatningar så att du kan identifiera exakt när du ska komma in eller stanna ut. Avsedd riskhantering och exitregler som hjälper dig l och dina vinnare går för maximal vinst. Liten känd taktik för att dra nytta av förutsägbara tid och pris rörelsemönster.

No comments:

Post a Comment