Friday 18 August 2017

Forex For Noobs Review


Nick s Forex Blog. In dagens analys upptäcker jag en stark inställning som bildas på USDCADs dagliga diagram AUDUSD ser också ut att skapa en inställning på den dagliga men inte så starka Don t glömma att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få anmälan Så snart videon går live Prenumerera på YouTube. Inga inställningar upptäcktes idag, men jag diskuterar förra veckors misslyckade inställningar och förklara att jag förlorar strimmor i Forex. Don t glömma att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få meddelande så snart videon går Live Prenumerera på YouTube. I dagens analys analyserar jag den AUDNZD-handel som utlöste igår kväll, den pågående GBPUSD-handeln och en eventuell kommande USDCAD-inställning. USDCAD-inställningen ser väldigt bra ut, så håll ögonen på det. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. I dagens analys ser vi flera inställningar av olika styrkor AUDNZD visar ett starkt kort setup som ännu inte har utlöst jag har p GBPUSD har en riskabel lång installation, men ligger för närvarande på starkt stöd. Slutligen har EURUSD och GBPJPY båda svagare inställningar men det är fortfarande värt att hålla ett öga på dem. Glöm inte att prenumerera på YouTube Channel Så du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. I dagens analys analyserar jag potentiella inställningar på de flesta NZD-par NZDCAD, NZDUSD och NZDJPY visar alla potentiella långa affärer. Även om EURNZD visar en potentiell kort är AUDNZD Närmar sig starkt motstånd där en kort omkastning kan hända. Don t glömma att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. Idag diskuterar jag gårdagens misslyckade EURGBP-kort handel och jag ser lite starkt stöd Och motstånd på EURAUD, USDJPY och USDCAD Dessa områden kan resultera i bra omkastningar på måndag. Kolla in videon för fullständig analys. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan bli anmäld som Snart som videoklippet går live Prenumerera på YouTube. Idag är priset närmar sig några väldigt starka stöd - och motståndsområden Jag tittar på 1 6240 på GBPAUD för en kort vändning. Den 114 60 på USDJPY för en kort omkastning och 0 7060 på NZDUSD För en lång omvandling Don t glömma att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. Idag har vi flera starka inställningar. Både EURJPY och CHFJPY är mycket korrelerade och visar ett liknande starkt kort setup På 12-timmarschemat Inte bara sitter detta motstånd, det slår också en stark trendlinje. USDCAD-inställningen ser också väldigt bra ut, men var vänlig medveten om att CAD-räntemeddelandet är ute idag och det kan påverka denna inställning. Att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videoklippet går live Prenumerera på YouTube. I dagens analys har vi en inställning på AUD NZD-bildning. Den motståndsområde som den för närvarande är satt ovanpå har en Historien om att vara stark och pålitlig, så håll koll på den här handeln och var noga med att ställa in eventuella prislarm om du behöver glömma att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube . Vi har en snygg återställning av återuppbyggnad som har skapats på NZDUSD. Den här inställningen ligger väldigt nära att utlösas, så kolla in det snabbt. Jag förklarar min post, stoppar och riktar mig i detalj mot slutet av analysvideoen. Glöm inte att prenumerera Till YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. Idag har vi två potentiella inställningar en USDCHF kort bildning på 12 timmar och en EURUSD lång formning på det dagliga. Se analysen för en detaljerad uppdelning. Don t Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. Det finns en lång återställningssätt som bildas på EURCAD. Inställningen är inte bra, men det är värt att hålla ett öga på att EURUSD sitter på t Uppe i ett starkt stödområde, men vi har ännu inte se obeslutsamhet efter den senaste nedgången. Jag misstänker att vi kommer att se det snart, så kolla 1 0570 noga för en hausseffektivitet. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan Få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. Idag återvände jag den potentiella AUDCAD-handeln som upptäcktes igår Tyvärr kom jag inte över några inställningar på dagens diagram. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan bli anmäld som När videon går live Prenumerera på YouTube. I dagens analys upptäcker jag tre par som visar starka och lovande tecken på inställningar, så se till att hålla koll på GBPUSD, AUDCAD och CADJPY Don t glömma att prenumerera på YouTube Channel Så du kan få besked så snart videon går live Prenumerera på YouTube. I dagens analys upptäcker jag en potentiell AUDCAD lång handel Vi har haft ett antal inställningar utlösande över natten som analyseras i videon, så var noga med att se ut För alla affärer Du kan ha skrivit in. Detta lämnar oss dock bara med några få nya inställningar för idag. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så att du kan få meddelande så snart videon går live. Prenumerera på YouTube. I dagens analys upptäcker jag Två potentiella uppställningar, korta NZD-dollar och en CAD-JPY-kort. Den korta JPY-korten ser ganska bra ut, och jag kan handla den på 12-timmarsdiagrammet. NZD USD-korten bildar dagligen så det tidigaste det kommer att utlösas är efter 22 00 GMT Denna analysvideo var skadad och jag kunde bara återställa hälften. Den goda nyheten är att halvan som gick förlorad var ganska tråkig och jag hittade inte några setup, så du saknar mycket. Glöm inte att prenumerera på YouTube-kanalen så Du kan få besked så snart videoklippet går live Prenumerera på YouTube. Senast Kommentarer. raju har kommenterat - Bevis klistrad för bluff gjort av Broker Ja, de gjorde detsamma för mig, jag öppnade tradingacco. Anonymous User har kommenterat TradingFloorFX - Managed MT4 VIP-konto - SCAM ALERT 24 Alternativet är en av de största FX binära SCAMMERS out. ZuluTrade Quality Assurance Team har kommenterat - Zulutrade Services är inte bra att göra vinst i Forex Först tack Pessy och Zulu-Trader France fo. ZuluTrade Quality Assurance Team har kommenterat - Zulutrade Copytrading Systemet är inte korrekt Kära Retyu, Tack för dina kommentarer Followin. Alex har kommenterat - Stort Scam och Bedrägeri lista över Mäklare Jag vet inte vad som var exakt i dina affärer I m. Anonymous User har kommenterat IS GENUINE OR FRAUD COMPANY HELP ME OUT Endast bitcoin är sann vila alla webbplatser är falska. Moderator har kommenterat - Blockera mitt konto Lost 1500 Scam Valutaväxlare Neteller har verkligen utvecklats bra efter shutd. Admin har kommenterat - Manipulera med diagram Horrible broker Warning UK Trader Håll dig borta från Dem Hi Layton - vi förstår att du har gått throu. Moderator 2 har kommenterat - Bonuspengar. Omöjligt att betala ut Suspicious Activity på plattformen. Undvik handel med etoro är i princip socialt Handel och det främjar. Moderator har kommenterat - Öka spridningar i dag. Handel Återkallande är inte direkt. Det här är en typ av konstruktiv recension - vi har fo. Admin kommenterat - Värsta och falska tipsleverantör Tack Sharif för inlägget, du har hjälpt Många t. Moderator har kommenterat - Exness är nummer ett Forex Broker för kraftfulla Forex Services Exness har fungerat bra sedan många år n. Lalith Kumar Jain har kommenterat - förlust på aktiemarknaden Detta är ett bedrägeribolag De vet inte om Sha. Lalith Jain har kommenterat - förlust på aktiemarknaden De är cheaters, vet inte ens grunderna för s. Ms Sy har kommenterat - jag kan inte byta eller ta ut på grund av bluff på Plus500 Forex Broker. Jag öppnar mitt riktiga konto med INGEN AVSÄTTNINGSBONUS och n. Price Free Education. Money Back Guarantee N A. Free trading pedagogiska verktyg. Vart ska köpa. Forex 4Noobs ger ett brett utbud av pedagogiska verktyg som täcker handel över hela spektret från nybörjare till mellanliggande Nd till avancerad näringsidkare. Hur mycket pengar behöver jag komma igång. NA för e-fri webbplats. Hur mycket pengar kan jag göra. Hur mycket tid kommer jag att behöva göra detta arbete. Kommer att variera enormt från person till person, men om Du är helt ny på detta måste du ägna så mycket tid som möjligt till din inlärning. Ingen form av handel, inklusive Forex, är lätt att lära sig och det finns verkligen inga korta nedskärningar. Vill jag ha utrustning för att göra detta. PC, eller en bärbar dator, och internetanslutning Ska behöva en handelsplattform också för demo-realt trading. Free Men klart en bra resurs som inte kommer att slösa bort din tid, även om du är en etablerad näringsidkare. Kvaliteten på kundservice. Inte testad men Väldigt snabbt med att skicka registreringsuppgifter. Webbplatsen öppnar med en kort introduktionsvideo som betonar att till skillnad från många andra utbildningsplatser visar de dig faktiskt hur man handlar praktiskt taget istället för att bara bombardera dig med alla de långa artiklarna som visar bara teori. Webbplatsen är Delas upp i rubrikerna Home, Educati På, Kurser, Strategi, Bloggar, Verktyg, Avancerad kurs, Forum och Chatroom. Notera När du går in i kursen för avancerad kurs står det att det på grund av hög efterfrågan är vår Forex Trading kurs utsåld vid den här tiden. Du kan ange en väntelista, detta Innebär en betald del av sina tjänster men det anges inte vad några kostnader kan vara. Utbildningen täcker en stor bit av marken och omfattar följande 5 delavsnitt. Steg 1 Ninja Recruit Du lär dig vad Forex är, hur Forexen är Marknaden fungerar och när man inte handlar. Nivå 2 nybörjare ninja du lär dig analys och hur man läser diagram. Nivå 3 lite ninja du lär dig om de olika indikatorerna och signalerna handlare använder för att gå in eller avsluta en handel. Nivå 4 super ninja det här är där Träningen sparkar verkligen upp en hak Här kommer de att visa dig hur man läser diagrammen och hjälper dig att gå in i en handel i rätt riktning och avsluta handeln. Steg 5 Bruce Lee Det här är dags för dig att träna lektionerna i praktiken och De guidar dig igenom det för forts Inued support säger de att kolla in den gratis VIP-sektionen där det finns ytterligare verktyg och system för att hjälpa dig vidare. Ninja-idén är en ganska annorlunda strategi som du håller med. Det är ganska omfattande men täcker alla områden som en ny näringsidkare skulle Behöver täcka, och det finns också några hjälpsamma gångjärn för den mer erfarna näringsidkaren. Det fanns några intressanta uppenbarelser om en undersökning som gjordes på webbplatsen. De fann att 93 av framgångsrika näringsidkare har en handels - och penninghanteringsplan. Det visade sig att 84 av framgångsrika Forex-handlare håller en handelsdagbok. Slutligen konstaterades att näringsidkare som använder en bra mäklare tenderar att vara mer lönsamma. Den nästa klumpiga delen av Träning är videofältet Det har uppenbarligen över 12 000 personer som redan har varit med på videoutbildningen. Det finns 4 moduler, var och en med flera underavsnitt videor. Behov av enkelhet, Mäklareval och användning, spridningsavgifter, Kundservice Avancerad handelsplan, Mål, Money Management och Trading Plan Bygga en metod, delad i 4 mycket användbara underavsnitt En trading Journal Structure, användningar och prov. Jag gillade särskilt Att bygga en metoddel, i synnerhet förklaringen av de grundläggande skillnaderna mellan en metod och ett system som jag föreställer oss att vi alla har själva tar på vad skillnaden är men det stavar det klart och borde ge alla tittare en solid förståelse. Min erfarenhet är Att inte för många människor förstår verkligen skillnaden och särskilt konsekvenserna för dig som en allmännyttig affärsman. De är en annan sida som är en förespråkare för prisåtgärd som säger att det ska vara centralt för varje framgångsrik och fungerande handelsmetod En mycket intressant observation Från Nick, som driver platsen, var väldigt tankeväckande speciellt hans föredragna tidsramar säger han. Jag föredrar mig att koncentrera mig på bara några par och tycker att det är för distraherande att försöka hålla reda på för många par samtidigt som jag tror att du borde vara en mästare på vad du gör så jag koncentrerar mig främst på 2 valutapar jag handlar främst om euron USD och GBP USD Jag handlar i allmänhet dessa valutapar som de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare. Du hittar inte slumpmässiga hopp om det inte varit några mycket oväntade nyheter, vilket är ganska sällsynt. Jag föredrar också att handla i London-sessionen, Vilket är när dessa par är mest aktiva eftersom denna Forex Trading Method är baserad på prisåtgärd du kan handla på vilken tid som helst från 1HR och över. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på 1HR, 4HR och DAILY-diagrammen. Dessa är konsekvent de mest lönsamma som mönstren är Lättare att upptäcka och leda till mer konsekventa vinster. Ett ytterligare tillägg till webbplatsen är en flaska Forex Live trade-videor, varav en del involverade något jag inte hade varit involverad i eller till och med medveten om att vara ärlig. Handel en 8 h Vårt diagram Det visade exempel på hur det har använts med en rimlig grad av framgång också. Sammanfattningsvis rekommenderas detta av mig Det täcker alla nivåer av handelsförmåga från nykomling till avancerade nivåer Jag känner mig säker på att det kommer att vara en fråga om olika åsikter Om hur denna webbplats jämför sig med andra som Babypips och liknande, kommer jag inte heller att gynna, men skulle helt enkelt säga att jag tycker att båda är utmärkta utbildningsverktyg, så lägg till den här i din portfölj.

No comments:

Post a Comment